مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) ابرکوه

ایجاد 100 اشتغال مستقیم و غیر مستقیم حاصل تلاش صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) ابرکوه در حاشیه دیدار با امام جمعه شهرستان، در گفتگو با خبرنگار ما برخی از عملکردهای این صندوق در شهرستان ابرکوه را تشریح کرد.

حاج مسلم اکرمی اظهار داشت: تاکنون این صندوق به بیش از 415 نفر تسهیلات اشتغال زائی پرداخت نموده است که، نتیجه آن اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 1000 نفر در این شهرستان بوده است.

وی پرداخت این تسهیلات را در زمینه های مختلف از جمله پرورش گاو شیری و گوسفند، کارگاه تولید تیرچه و بلوک سیمانی و خرید وانت نیسان ذکر نمود.

به گفته اکرمی ،مشاغل فنی مانند جوشکاری، درب و پنجره سازی و مشاغل توزیعی مانند سوپر مارکت ، لباس فروشی و... نیز از جمله دیگر مشاغلی بوده است که این تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

وی میزان مبالغ پرداختی به متقاضیان اشتغال تا به حال را، 28 میلیارد و 584 میلیون و 500 هزار ریال ذکر نمود.

اکرمی همچنین از پرداخت مبلغ 32 میلیارد و 790 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز خبر داد.

به گفته وی تا تاریخ آخر خردادماه 1388 که یکی از وظائف این صندوق پرداخت وام ازدواج بوده است، 2565 نفر از مزدوجین شهرستان، از این تسهیلات بهره مند شده اند.

اکرمی افزود: همچنین از طرف صندوق مهر امام رضا (ع) ابرکوه مبلغ 5 میلیارد و 156 میلیون و 853 هزار و 400 ریال یارانه به 136 فرد حقیقی و حقوقی که از محل بنگاه های زودبازده تسهیلات دریافت نموده بودند پرداخت گردیده است.

مدیر این صندوق در ابرکوه یکی از اقدامات خوب انجام شده را برگزاری 11 جلسه کارگاه آموزش خانواده و شرکت 405 نفر از زوجین در این کلاس ها ذکر نمود.

وی در پایان از افرادی که نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه از این صندوق اقدام نموده اند خواست تا با پرداخت به موقع اقساط خود یاری رسان مسئولان در ایجاد اشتغال های بیشتر در شهرستان باشند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا